5 dagar kvar!!

Jaha, då är man i Stockholm igen efter några bra veckor tillsammans med kärleken både i Stockholm och i Sundsvall. Nu återstår 5 dagar av semestern sen börjar allvaret igen. Känns ok att gå tillbaka till jobbet och börja jobba igen, tror dock det kommer vara grymt segt första dagarna.

Jag skrev ju i mitt senast inlägg att vi skulle hem till Maddes mor och äta mat. Där bjöds det på surströmming, fiskbullar och även efterrätt. Surströmming va inte riktigt min grej men fiskbullar däremot gick hur bra som helst och äta, det va gott.
Vi hade en mysig kväll med mycket skratt, god mat och det kom ju så klart regn. Det har regnat en hel del under dom senaste veckorna tyvärr.

Vi jar även hunnit med en kräftfest hemma hos Jessica och Henke. Tror jag har smakat kräftor nångång innan när jag var yngre och tyckte då inte om det men nu så va det gott, äter dock bara stjärten på kräftan. Tycker dock det är för lite mycket meck med att plocka isär kräftan och halshugga den, men men man ska ju få slita lite för att få smaka på det goda. Vi åt även god efterrätt och sedan så va det frågesport som Kenneth(Maddes far) hade fixat. Alla vann priser så ingen gick lottlös. Jag vann en ram med ett foto på Madelene när hon va liten, nu står  fotot vid sängen min =)
Vi hann även med att gå ut en sväng på kvällen, gick på stadshuset och vi hade trevligt ute!!

Sista dagarna innan jag åkte hem så började det packas, stod kartonger och säckar över allt i lägenheten. Men det blev mycket som fixades och det känns bra att flyttlasset går till Örebro då du kommer närmare mej. Det kommer gå bra och tror stenhårt på dej. Nästa gång jag sätter mej på tåget så går det till Öret!!!

Annars har det varit mycket slappa för min del då Madde har jobbat dom flesta dagarna, har diskat, städat, tvättat m.m. Jag har varit som en hemmafru......



Kommer sakna och tänka på dej.....Puss!!


Vi ses och hörs....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0