21 December!

Jaha, då va det ett tag sen man blogga som vanligt. Jag har inte så mycket ork efter ha jobbat hela dagen, massor jobb denna månad, är ledig 7 dagar så det är lite mer jobb än vanligt tyvärr. Men men, det är bara bita ihop och göra det bästa av det.

Vad har hänt annars när man inte jobbar....

Joo, här kommer en liten resumé om vad jag har hittat på den senaste tiden.

Jag har varit en del i Örebro och firat födelsedag och haft det mysigt och så. Madde fyllde 24 den 8 december och vi hade en jättetrevlig kväll, Vi börja kvällen på restaurang Indigo där vi käka tapas, hur grymt bra mat som helst. Sedan så stack vi till Strike och bowla, mycket trevligt ställe. Madde impa på mej med ett grymt bra spel, men efter 2 serier så var hon inte så sugen längre men duktig på att bowla det är hon.... =)

Jag trivs mycket bra i Örebro och det känns bra att flytta dit och få bo ihop med dej, skönt att man har hittat en tjej som man verkligen kan vara sej själv med, inte känna någon press och verkligen bara få känna att man räcker till. Att vi har kul ihop råder inga tvivel på. vi skrattar med varandra och åt varandra. Jag är så lycklig att jag träffat dej, du är världens underbaraste Madelene. Jaa, hör och häpna, Kieran ska bli sambo =)

Världens underbaraste och finaste tjej!!


10 dagar efter Maddes födelsedag så fyller ju min far år. han skulle blivit 56 år denna 18 december men han blir ju det där han nu befinner sej. Vem vet, han kanske fira den med hans syster Anne, morfar, Tarzan(våran hund), Gustav(våran katt), Ziri(katt) och även Zorro(katt). Jag tände ett ljus för honom och hoppas verkligen att du fick en lika bra födelsedag som Madelene fick =)
Går inte en dag utan att jag tänker på dej, du finns alltid i mitt huvud och tankar. Jag vet att du finns med mej och att du vakar över din lilla familj. Saknaden är stor och man undrar många gånger hur livet skulle sett ut med dej i livet idag. Men men, ödet ville annat så vi får ta igen allt vi missat under detta liv i nästa. Hoppas du har det bra....Love you Daddy!!

Happy Birthday!!
Brendan Danagher
52-12-18

Även syster yster har ju fyllt år, igår fyllde hon 27. Ja du Tina, vi börjar bli gamla....haha...=) Grattis än en gång!!

Snart är det ju jul, men i Stockholm är det verkligen ingen julstämning, ingen snö och ingen känsla alls. Nästa år hoppas jag få fira den uppe i Sundsvall =) så man får känna på riktig jul. Längesen jag hade snö på julafton, kommer inte ihåg sist jag hade det, måste vara en massa år sen.
I år blir det att fira med min kära mor, vi ska ha en trevlig jul tillsammans. Fattas ju en familjemedlem men hon befinner sej 2000 mil här ifrån......

Näää, nu ska jag fortsätta kolla på film...Men ni får alla ha en god jul och gott nytt år....


Kram på er alla där ute som läser mina enstaka inlägg på denna ganska döda blogg.....

/Kieran







Kommentarer
Postat av: fam dahlberg/rydell

hej!

allt bra med dig? ser att du ska bli sambo, kul! så du ska alltså flytta till Örebro!?

ville bara önska dig en riktigt god jul!!!

hälsa mammsen och systeryster!

kram från oss!!!

2008-12-23 @ 23:08:07
Postat av: supermamma

Visst är det en av världens finaste tjejer! Håller fullständigt med dig!Jag har ju tre vackra tjejer!

2008-12-27 @ 21:33:22
URL: http://supermamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0