Fredag=Ledig!!

Ledig en fredag, inte så vanligt. Tror inte jag varit ledig en fredag sen jag började på Onoff faktiskt, men det känns grymt skönt. Var även ledig igår och han med en massa saker, var på stan med Phille och shoppa en del =)

Vi var runt hela stan igår, började på söder med att kolla lite födelsedags presenter och julklappar, sedan så åkte vi ut till kungsholmen där vi käka lunch på ett fik där Philles polare jobbar. Blev lasagne för mej och kycklingsallad för Philippe. Efter lunchen så stack vi in till stan och där köpte jag lite saker som fattades till Maddes födelsedag så nu känns det som jag är klar med födelsedags presenter och julklappar, men man ska aldrig säga aldrig.

Klippte mej även igår kväll, känns grymt skönt och vara lite korthårigare nu, hade på tok för långt tyckte jag. Efter klippningen så stack vi till söder igen där vi började dagen. Jag hade faktiskt hittat en jacka där som jag till sist bestämde mej för att köpa, det var 50 procent rabatt på, nypris 2399 kr så det va ett bra kap tyckte jag =)

När vi väl var på väg hem så stöter vi på denna kille, ni vet säkert vem det är...



Jag var ju så tvungen att ta ett foto på Håkan som är en av huvudpersonerna i serien färjan. Inte för att vara dum nu men han är lite nördig hehe. Men han var trevlig.

När jag väl hade kommit hem så satte jag på tv.n för det var ju Djurgården-Skellefteå på tv. men även denna gång fick DIF stryk, dem är riktigt dåliga just nu. Det luktar lite kvalserie för dem tyvärr, men dem får inte åka ur, usch vilken hemsk tanke. Nu får ni faaaaan rycka upp er. Visa lite stolthet!!! Det va lite om torsdagen!

Idag fredagen den 5 december har jag bara varit hemma. har tagit mej i kragen och storstäda. Har dammat, dammsugit och torkat golv. Avsluta allt med att diska så nu är det fräscht i någon vecka i varje fall. Skönt och ha det gjort.
Ikväll blir det att titta på idol, vet inte vem jag håller på. Tror dock att Kevin vinner allt, hade ju hoppats på Johan Palm men han åkte ju ur förra veckan. 

Måste ju käka nått oxå ikväll, hmm. Vad ska jag käka?? Thai mat kanske? eller så blir det kanske kebab. Får se vad man är sugen på framåt åtta.

Nu är det bara två nätter kvar ensam sen så blir det några nätter tillsammans med min flicka, sååå skönt. Det är tråkigt att vara själv på kvällarna, saknar verkligen att få hålla om dej älskling. Längtar till den dagen vi bor tillsammans, få ryggmassage av dej varje dag, inte helt fel ;)

Nää, nu ska jag glo på tv igen. men ni får ha en trevlig fredags kväll...

Kram å puss på er!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0