Lördag 23:55!!

Jaa, nu är det snart söndag, bara 5 minuter kvar till den dagen jag längtat på. Inte alltid man längtar till söndag men när man ska åka till Örebro en söndag så är det självklart att man vill ha just den dagen =)
Först blir det lite jobb innan tåget går klockan 19.07.

Denna kväll har jag umgåtts med Bojan, vi har kollat fotboll, snackat skit och spelat buzz. Annars har jag under dagen jobbat och oj så fort dagen går när det är mycket folk i butiken.

Imorgon så är jag hos Madelene och det väntar lite överraskningar på måndag då hon fyller 24 år =) Skönt och vara tillsammans med "lammkött" hehe.
Ser verkligen fram emot att få fira hennes födelsedag, första gången vi gör det tillsammans. Men det kommer bli många många fler kan jag lova.....

Blev så sjukt sugen vara så där på att....


Förhoppningsvis blir det en weekend med Madde och några till. Längesen man åkte bräda, det är så sjukt kul!! Hoppas verkligen vi kan komma iväg någon helg, tors-söndag är ju perfekt....

Nää, nu ska jag lägga mej och sova, måste vara pigg och fräsch till imorgon....

Sov gott!!

GONATT!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej min darling! nu är du på jobbet och sliter, stackare. själv ska jag iväg en sväng på ikea (idag igen) sen väntar julbord för oss båda, synd bara att det inte är tillsammans men vi ses ju snart. hoppas du har en riktigt bra dag! puss till finast!!

2008-12-13 @ 11:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0