2 days left!!!

Ännu en dag avklarad på jobbet, känns ganska avslaget att jobba just nu. Tycker kunderna verkar vara trött och även många av oss som jobbar. Men många har väl semester och många längtar väl till semestern, jag är en av dom. Ska bli sååååå skönt att ha semester. Känns som att det kommer grymt lägligt då jag tröttnat en del på jobbet, men jag antar att man tröttnar på alla jobb så småningom. Det går väl i perioder och just nu är jag i en period där jag tycker att jobbet är tråkigt som bara den, men men det är bara att komma igen och ta igen sej på semestern. 4 veckor, faaan va nice*blink*.

Snart drar man uppåt landet igen och det känns som vanligt otroligt skönt, ska bli underbart att få umgås med min fina tjej. Jag åker om 2 dagar och det är typ bara 49 timmar kvar tills vi ses just nu. klockan är 20.53 onsdag och jag kommer fram i Sundsvall 21.49 på fredag. Lääääängtar!!!

Fredag kväll blir det att dricka lite vin och bara mysa. Har köpt med mej lite gott å blandat.
Lördag ska vi gå på bröllopsfest, det är en tjej som heter Kerstin som gift sej. Hon är kompis med Madde och Jessica(Maddes syster by the way), Vet inte alls vad som kommer hända men det kommer bli trevligt. Ska bli skitkul att träffa Jessica för första gången och hennes kille Henke. Henke har jag träffat på en kort stund bara men ska bli skitkul att  umgås och ha trevligt =)

Söndag kommer nog bara bli mycket mys, äta gott och sedan på kvällen gå på bio, tror vi ska se Hancook. Tror den fär bra, känns bra då jag gillar Will Smith. 

By the way så har Madde kommit in på Socionom linjen i Örebro, det känns verkligen bra då hon har velat plugga det så länge jag känt henne(typ 4 månader) =)
Jag tror att det kommer gå jättebra, är man motiverad till nått så blir det bra. Å det känns bra att hon kommer kryper allt närmare mej*blink*, det är ju bra...=)
Hon har fått jobb som receptionist på ett hotell, nu är det egentligen bara boende som fattas men det kommer, allting löser sej....jag tror på dej honey.....PUSS!!!






Well, får skriva lite efter jag kommit hem från Sundsvall. Tyvärr måste man ju åka hem oxå. Men men, vi har många dagar i augusti tillsammans =)

Me like you, like you alot kan jag lova.
You are wonderful.....


Torsdag och sedan fredag. Klockan 21.49 kliver jag av tåget....då ska vi ha det myyyyysigt....
Puss på dej gumman!!!


På återseende!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fre tom måndag = MYYYYS! :) puss till finast!

2008-07-17 @ 16:46:35
Postat av: supermamma

Hoppas du får trevligt här i Sundsvall!Vi kanske ses!Kul du tyckte om maten!

2008-07-18 @ 11:47:29
URL: http://supermamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0