BLLLLLLLLOOOGGA

Melanders

Denna dag starta med att jag gick till jobbet som vanligt....Men denna dag kan oxå vara den tråkigaste nånsin på jobbet. Så jag orkar inte skriva nått om den!!

Efter jobbet gick vi till imperial lines, som ligger i Sickla, jag och Johan gick dit å drack några öl. Vi vistte att vi skulle möta upp syrran vid slussen men vi kom inte i tid...Syrran ringde å fråga om vi var på väg och jag sa att vi skulle precis hoppa på bussen, men så va inte fallet. Vi stod å väntade på bussen som var 5 minuter försenad. Kände att jag va tvungen å komma på en ursäkt till varflr vi var sena så jag skrev att det va broöppnig. Broöppning funkar alltid. Men hon skickar tillbaka å frågar, skämtar du?? Jag skrev att, nää jag skämtar inte utan att vi kommer snart....Men så va ju inte fallet utan vi stod och vänta på bussen....

Bussen kom och vi hoppa in, tog 10 min sen så träffa vi sis och vi var bara 20 minuter sena. Men man brukar ju säga att bättre sent än aldrig liksom.

Vi gick neråt medis och där skulle vi gå in på snaps men det va ju fullt, så vi gick till stället bredvid som heter melanders. Där hitta vi ett bord som va tomt(jiiiihooo). Sayye oss ner och börja dricka. Batte kom och vi fortsätta dricka å snacka en massa goja. Sen ramla en efter en in, först kom Victor och sedan kom Phille. Vi hade en jättetrevlig kkväll med mycket snack. Snacka om allt egentligen, från himmel till jord. Vi drack en massa coronas med citron, det va så gott denna sommarkväll.....

Sedan så gick dom vidare och Kieran slängde in handduken då han inte palla mer. Jag ska jobba 6 dagar till innan jag lämnar för Sundsvall. Hade jag fortsatt så hade veckan som kommer blivit så jobbig, jag pallar inte det. Är så trött på att snacka om samma saker varje dag.
Kunder kunder kunder, orka vara trevlig varje gång liksom. OOOOOOORKA, Nääää.....men men, man måste ju.....pust!!!

Aja, see you next time.....Have a nice sunday......


Puss på dej....

See Yaaaa!!!

Kommentarer
Postat av: supermamma

Tack för senast själv! klart vi ses igen! Tack för pussen förresten;)(du skrev ju puss på dig)

Eva

2008-07-13 @ 00:24:16
URL: http://supermamma.blogg.se/
Postat av: Madde

nu är det snaaart fredag min darling!! känns inge skoj att vara tebax på jobbet igen, men tanken på att det närmar sig fredag (iaf inne på rätt vecka) gör mig gladare! puss puss puss

2008-07-14 @ 08:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0