En bra helg!!!

Fredag 25/7

Började med jobb som vanlig under dagen, hände inget kul där ändå så jag hoppar till det roliga istället.

Phille fråga mej under dagen om jag skulle med till Gröna Lund på kvällen och jag sa ju självklart jaa. Vi båda sluta vid 18 och satte oss på bussen mot slussen, där mötte vi upp Bojan och Batte. Vi tog färjan över till Djurgården där vi sedan ägnade i stort sett hela kvällen.
Vi möttes upp av Philles polare Barre som släppte in oss bakvägen då han jobbar i baren på grönan. Vi satte oss och börja dricka en hel del alkohol, det bjöds på ganska mycket denna kväll faktiskt, det va drinkar, öl, shots och även pizza.
Vi åkte även FrittFall som jag egentligen inte gillar(trodde jag i varje fall), jag är ju höjdrädd men faan så skön den är. Åkte till och med två gånger så härlig va den =)
Sen så gick vi och lekte lite vid hjulen, skulle ju vinna plopp men ack vilken flopp det blev =)

Efter lite spel så tog vi färjan över till slussen igen där vi hoppa av och gick upp på medis där vi satte oss på en uteservering och tog en öl inna det bar av hemåt. Denna dag va en trevlig dag som jag gärna gör om....Men skulle då vilja betala för mej nästa gång!!!


Lördag 26/7

Jag var ganska seg denna dag så det hände inte så mycket fram tills typ klockan 21 då jag bestämde mej för att dra till Odenplan och möta upp Batte och hans brukare som han är assistent åt. Vi satt och drack några öl och pratade. Han som Batte jobbar med är homosexuell så han satt och flörta med mej hela kvällen haha, men han va oxå ganska full. Jag gick från att vara lite söt till att vara vacker haha, men han är tydligen så mot alla. Han träffa även Phille innan vi gick hem och han sa till Batte att han va det vackraste han sett hehe....Aja, det finns folk till allt....=)

Vi drog sedan vidare till Berns, Batte drog hem. På Berns mötte vi upp min syster och hennes vänner, dansa lite och hade allmänt trevligt. men när klockan närma sej ett så kände jag att det va dags att åka hem och nanna kudden.


Söndag 27/7

Sista dagen på jobbet innan semestern börjar. Denna dag va 5 timmar lång sedan visste jag ju att semestern vänta på mej i 4 veckor. Sååå skönt =)

Efter jobbet så drog jag ut mot Råsunda där jag och Bojan skulle se DIF-HIF. Hade hoppats på ett bättre resultat men det blev som vanligt torsk...FAAAN...

Aja, nu sitter man hemma och bara lyssnar på soft musik och tänker på vad man ska hitta på under semestern. men jag känner nog bara för att ta en dag i taget och bara njuta av dessa veckor ....


Du finns i mina tankar, du har en stor plats i mitt hjärta och du är helt underbar M.E PUSS!!!


Bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0