Mys och Bröllopsfest!!

Jaha, nu var man hemma igen efter en jättetrevlig helg i Sundsvall. Denna helg bestod av mys, en hel del god mat och lite alkohol såklart =)

Fredagen började med att man tog tåget upp till Sundsvall, resan gick bra. Satt bredvid en kille som bodde i Stockholm, vi satt och snacka en hel del på vägen. Han satt och drack en massa bira så självklart blev jag oxå sugen så jag knäppte upp en och fick smaka på ölens härliga arom. Satt och snacka en bra stund och vips så var man framme i S-vall.....

Madde kom och hämta mej på station och väl hemma så började vi dricka vin. Fick höra lite rykten om att Madde längtade efter vinet jag hade med mej hehe. Vi satte oss ner i soffan och drack vin och hade det mysigt, kolla på Saw 2 och sedan följdes det ena programet efter det andra. Kolla på ett program som heter Paranormal, det va ganska scary faktiskt. Handlade om människor som har onda andar hos sig i sina hem. Jag kunde ju inte visa att jag va lite skraj, jag är ju ändå kille....haha. Näää, jag va inte så rädd.
Aja, efter lite mer vin och så va det sängen som vänta. Båda va trötta efter en hård arbetsdag...GONATT!

Vakna upp på lördag ganska skapligt. Vi skulle ju iväg på bröllopsfest denna dag. Vi gick upp och vi började att fixa i ordning oss, vi skulle befinna oss hos Jessica och Henke innan vi skulle vidare mot festen, Jag hade inga problem med att klä på mej då jag visste vad jag skulle ha på mej, jag hade ju inte så mycket med mej så kanske inte var så svårt att välja för mej. Men Madde där emot hade det lite jobbigare, tror hon gick igenom nästan allting*blink*, men till sist hitta hon nått =) Hon blev så fin så fin.....

Vi ringde taxi, den kom och körde oss till Södermalm(tror jag det är i varje fall). Väl framme hos Jessica och Henke så satt vi ute på deras altan och tog en drink och bara hade trevligt. Maddes far kom förbi och det va självklart kul att få träffa han oxå. Han hjälpte oss att få ihop något bra på bröllopskortet och till sist så fick vi det. Deras lägenhet va en av dem finaste jag varit i, helt sjukt fin(vill oxå ha en sån).

Nää, nu va det dags å dra vidare till festen. det va ungefär 34-35 pers på festen och jag hade jättetrevligt. Många trevliga och roliga männsikor. Vi drack och åt mycket gott, vi kasta dart och hoppa studsmatta. Denna kväll gick så grymt fort, fatta inte vart tiden tog vägen. Vips så satt man hemma hos Madde igen och drack lite till. På vägen hem från festen så hämta vi upp en polare till M.E som heter Sandra. Madde, jag och Sandra satt och snacka hemma ett tag innan det bar av mot O´learys. Där tog det väl ca 5 sekunder innan vi stod i baren haha, köpte drinkar och sedan ner till dansgolvet. Dans blev det oxå...Men men, kvällen ute blev inte så lång då vi båda va ganska trötta så vi gick hem och sov som törnrosa. Dregla sönder kuddarna gjorde vi säkert oxå!! 

Söndag blev en sovar dag, gick upp sent. Jag sprang ner och handla lite mjölk och så, sedan så blev det bara mys framför tv.n med pizza från Playa såklart(bra kebabpizza faktiskt). Hände inte så mycket denna dag utan det var verkligen en slappar dag med en underbar tjej!!!

Måndag, denna tråkiga måndag. Jaa, denna dag va man ju tvungen att åka hem. Det blev lite lunch från Coffee House och mys innan Madde stack till jobbet. Men på det stora hela så är jag grymt nöjd med denna vistelse i Sundsvall. Gillar denna stad skarpt, tycker den är mysig och lagom stort känns det som. 

Tuff tuff tuff, så gick tåget hem igen mot sthlm....

Tack så mycket för en underbar helg gumman, men det är svårt och misslyckas med dej.  

Puss och kram till dej!!!


Until next time....See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0