Bättre sent än aldrig!!

Oj vad tiden går fort. Såg att jag blogga den 11 oktober senast, det är ju en månad sen lite drygt. Har inte haft någon motivation att skriva på ett tag, haft så mycket annat och göra. Men kan väl berätta lite kortfattat om vad som hänt den senaste tiden.

Vad har egentligen hänt??

Jag har umgåtts en hel del med tjejen, varit både i Örebro och Stockholm. Vi har även varit uppe i Sundsvall en helg. Vi tog bilen upp tll Sundsvall, vi åkte dock fel på vägen och hamna i nån håla någonstans i dalarna. Madde ringde sin pappa och sa att vi hamnat i Grängesberg(tror det va där vi hamna), han sa då, vad gör ni där? Jaa, vad gjorde vi där?? haha. Vi hade ju åktfel, missat avfarten med drygt tio mil enligt Kenneth. I Grängesberg stanna vi och åt en pizza å sedan åkte vi vidare uppåt i landet. Till sist kom vi fram och vi var grymt trötta efter drygt 6 timmars bilfärd.

Dagen därefter så va det klippning för Madelene som gällde, hon skulle gå från blondin till brunett. Lite spänd var jag på hur det skulle bli men det blev hur snyggt som helst. Världens finaste bird har jag =) Även Maddes syster klippte sej.
Efter klippningen så kom Kenneth och hämta upp oss och ut mot Birsta bar det av. Ni som inte vet vad Birsta är så är det ett köpcentrum med en massa affärer, Ikea och mycket mycket mer. Lite som Tornby i Linköping, om det nu heter Tornby, har för mej det. Blev lite mat på ikea och sedan lite shopping för tjejerna.

Efter lite shopping och så så bar det av hemmåt igen. Vi skulle ju gå på hockey i Eon arena. Timrå skulle ju möta sveriges bästa lag Djurgården.
Tjejerna var hur säkra som helst på att Timrå skulle vinna(det gjorde dom till slut). Men inledningen av matchen kunde ju startat bättre för Timrå då DIF tog ledningen med 1-0 ganska tidigt, sedan kom 2-0 och då kände jag att det skulle ju gå vägen det här. Men men, ack så fel jag fick. Timrå fick in ett mål i slutet av första, från ingenstans egentligen. DIF va bättre i först period. Vet inte vad Challe Berglund(timrå tränare) gjorde med sina spelare i paus vilan och vill inte veta det heller men dem kom ut som ett helt nytt lag och körde över Djurgården i andra period. Efter den andra perioden stod det 2-2 och tredje blev mållös. Men efter förlängingen så vann Timrå då dem gjorde 3-2. Aja, tur det för annars ahde jag fått sova på soffan. Det va det Madde sa till mej när DIF ledde med 2-0. Det skulle jag aldrig säga till henne =)

Well, på kvällen blev det lite fest och utgång på Aveny. Rednex uppträdde på scen och ack så dåliga dem är. Vi hade en toppen helg. På måndagen så bar det av hemmåt igen.

På söndagen så sov vi hemma hos Maddes mamma Eva och hennes familj. Det bjöds på jättegod mat och mumsig efterrätt. Man känner sej verkligen som hemma där. Tack så mycket för allt...

På måndagen så bar det av hemmåt igen.

Annars har det varit mycket jobb. Känns som att man jobbar dygnet runt. Men hoppas väl snart på ett nytt arbete med lite bättre arbetstider. Är trött på att jobba så många helger, vill ha ledigt på helgerna så som dom flesta normala människor har. Men till våren ska jag börja söka nya jobb. Får se vad det blir och vart man hamnar men är sugen på en ny utmaning.

Aja, det var lite kortfattat om vad jag har gjort den senaste tiden. men ska försöka hålla mej mer uppdaterad här och skriva lite oftare.

Nu väntar duschen på mej. men ni alla får ha en trevlig måndag och en trevlig vecka.....

P.S. Tack för att du finns i mitt liv!!

På återseende!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0