Livet leker =)

Jaa, livet känns helt underbart. Har haft många fina helger ihop med min underbara flickvän. Vi har hunnit med att vara på julbord på Viking line. Åkte en dagstur fram och tillbaka till Mariehamn. Frukosten och julbordet var riktigt bra faktiskt. Förutom Madelene och jag så var även min mor och Maddes pappa(Kenneth) med. Vi hade en jättetrevlig dag som verkligen måste göras om. Dit vägen var inte lika trevlig som hemvägen. För på dit vägen var det nästan bara en massa finnar som va fulla och jobbiga men hemvägen däremot blev hur trevlig som helst.

Kenneth bodde hemma hos mej och vi hann även med att spela buzz. Som vanligt när vi är fler spelare än 2 så dominerade Madelene. Men men, nån måste ju stå som vinner oxå ;)

Förutom julbord och buzz spelande så har vi varit och sett Madagaskar 2, riktigt rolig film som bör ses. Vi har varit ute en sväng och haft trevligt, vi har varit på Och himlen där till(skrapan) och även Imperiet som är två riktigt trevliga ställen och gå till.. Och himlen där till är ett ställe som ligger 80 meter upp i en skrapa, man har grymt fin utsikt över Stockholm.

Det va lite som har hänt den senaste tiden. Nu ska jag krypa ner under täcket och titta på tv.

Tack för att du finns M.E!!*puss*

P.S Eva, hoppas du oxå kan komma ner till Stockholm någon helg och umgås med oss. Skulle vara jättekul  =)

Ta hand om er ni som läser denna ganska tysta blogg =)

Sleep tight...Bye!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0