Sugen!!


London någon??

Jag är så grymt sugen på London till våren, någon som ska med??






En sväng i London eye måste man ju göra om man ska åka till London, har aldrig åkt det. Tänk er att strosa runt på Piccadilly circus en solig vår dag, shoppa och äta gott. Jaa, detta måste jag göra till våren, hoppas verkligen någon vill hänga på =)
Finns ju massor att se och göra där. Utöver London eye och Piccadilly circus så har vi ju Madame tissue, Harrods, Big ben, London bridge, Themsen, Hyde Park och massor mer. Det blir nog en resa dit till våren. Madde, jag bjuder på resan om du följer med*blink*.

Ha det bra nu allesammen...

kram!!

Kommentarer
Postat av: Madde

OJ! vad hände?? två inlägg på en dag ;) hihi. Klart jag följer med, alltid velat åkt till London, har ju bara vart på flygplatsen än så länge :) puss till finast!

2008-11-10 @ 22:10:15
Postat av: supermamma

Ingår mamman också i resepaketet?

kram

2008-11-15 @ 17:42:01
URL: http://supermamma.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du är utmanad! :D

2008-11-18 @ 13:53:48
URL: http://jessiegumman.blogg.se/
Postat av: Madde Padde

du är utmanad älskling :)

2008-11-19 @ 23:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0