Utmanad!!!!

Utmanad av några familjemedlemmar i Engström familjen, Madelene och Jessica!!

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. 
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. 
Utmana 7st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. 
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Jag flytta hemifrån när jag var 19 år.

2. Jag har gjort mål på Thomas Ravelli. Jag var 12 år och nere i Falkenberg på ett fotbollsläger =) Det ni, inte många 12-åringar som gjort det.

3. Jag gjorde något så dumt som att ta saxen och klippte av 8 stycken persienne snören, kom på efter 8.e fönstret att snöret kanske blev för kort. Klart det blev det, haha. Jaa, jag är lite korkad ibland men man lär av sina misstag =)

4. När jag var i Thailand så hann jag med ett inbrott i vår bungalow, jag bytte resväska med en tjej så jag hade bikinis, trosor och dylikt i min väska medans hon hade mina kallingar och så(jobbigt va det) och han även med att se en död kille vid vattenbrynet =( Det va det värsta...

5. Jag har grym fobi för getingar, springer så fort jag ser en.

6. Jag är högerhänt men jag hyvlar ost, brer mina mackor och borstar mina tänder med min vänster hand. Det 'är ju märkligt!

7. Att jag ska bli morbror i Februari =) Inte Tina dock utan Hazel som ska ha barn. Skitkul och spännande!



Nää, det va inte det lättaste det här men hoppas ni fick reda på något som ni inte visste om mej.
Men jag ska utmana:
Sonja
Eva Forslin-Bergman
Marianne Lindkvist



Näää, nu ska jag sova. Upp och jobba imrgon som vanligt. Men imorgon slipper jag gå och lägga mej själv då Madde kommer hit imorgon. Vi ska ha det så trevligt....Ha en bra torsdag...

Kram på er!! Puss på Madde!!


Ska sova nu....sov gott allesammen!

kram kram!!  

Kommentarer
Postat av: Carola Donato

He he den där med snörena hade jag hört på ryktesvägen. :) Roligt!! Jag har gjort en del korkade saker också men jag tycker att det bara är bra om man kan få någon att skratta. Ett skratt förlänger ju livet. ha ha ha Jag kan bjuda på något korkat som jag har gjort: Jag lastade en golfbil full med dykartuber för att köra dem till dykbåten när jag jobbade i Freeport. Hade passagerarsätet full med tuber också. När jag kom fram till dykbåten så lastade jag av så korkat att en av tuberna rullade av sätet och ner på gaspedalen. Golfbilen åkte rakt in i båten. UUUps! he he he

2008-11-21 @ 02:40:36
URL: http://hajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0