Buzz, Singstar och Tacos!

I helgen har man haft besök av tjejen, en mycket trevlig helg måste jag säga. Tyvärr så jobbade jag men vi hann med en hel del ändå....

I fredags så jobba jag men efter jobbet så tog vi en promenad till Tomatis och åt pizza, grymt goda pizzor där faktiskt. När vi väl kom hem så tog vi ett glas vin, satte på en film och bara hade det trevligt.


I lördags så va det åter jobb men man hade ju nått kul och se fram emot på kvällen =). Vi hade nämligen bjudit hem Phillipe och Diana på tacos och en spelkväll.
Vi började med att spela buzz för vi hade inte fått i oss tillräckligt med vin för att börja sjunga in för varandra hehe. Det va ju självklart Madde och Diana mot mej och Phille. Madde och jag va i finalspelet två gånger och jag lyckades inte vinna nångång. Men men, man är ju en gentleman*hehe*. Tyvärr så skulle det visa sej att tjejerna va för starka för killarna denna gång, vi får ta revansch någon helg framöver ;)



Efter lite buzz och med lite vin i kroppen så satte vi i Singstar. Jag och Phille förlora ju på Buzz så vi fick ju självklart sjunga en låt som straff för det, lät väl sådär haha. Ingen av oss som har nån ljuv stämma precis men det är kul =)

Sedan så fortsatte vi och sjunga. Phille och Diana sjöng tillsammans och jag fick även Madde och sjunga med mej ;)

Vi hade en jättetrevlig kväll och hoppas verkligen att vi kommer göra om det.....




Phille och Diana var tvungna och dra hem vid 23 då Diana skulle upp tifigt och jobba dagen efter så jag och Madde gick ut en sväng. Först gick vi till Ljungrens och sedan gick vi till Skrapan. Skrapan är ett mysigt ställe, ligger 80 meter upp i luften och man har en grymt fin utsikt över Stockholm....
Sedan så blev det taxi hem och båda va trötta så vi slockna ganska snabbt.....

Tack så jättemycket för en trevlig helg älskling, även tack till Phille och Diana....Får vi göra om!!

Nää, nu så ska jag börja städa här hemma. Senare idag bär det av mot hovet där Djurgården-Timrå spelar ikväll. Kom igen nu DIF ;)

Until next time!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0