Lördags morgon!!

Oj så skönt det var att vakna upp och inte behöva gå till jobbet, känns som att det var evigheter sen jag var ledig en helg. Denn helg blir bara till att ta det lugnt och vila upp mej, jag är tokförkyld och känner mej inte alls bra i kroppen så ledigheten kommer lägligt. Känns lite konstig dock att inte åka till Örebro för en gångs skull. Åker ju nästan alltid dit när jag är ledig eller att Madde kommer hit. Men denna helg så skulle Sonja komma på besök så självklart ska dom umgås även fast man blir lite sotis...hehe..Näädå, det finns hur mycket tid som helst för oss i framtiden!

Idag så ska jag tvätta, laga mat och kolla på en massa sport =)

Idag blir det nog lax med potatis och sweetchilisås med sallad. Under dagen är det mycket sport, klockan 16 ska jag kolla på DIF-Frölunda(elitserien), vid klockan 18.30 så ska jag kolla på England-Kazakstan(VM-kval) och sedan ikväll så måste man ju se Sverige-Portugal, det oxå VM-kval.
Gäller att passa på att kolla på sport när man är ensam. Men det går ju bra och kolla på sport med tjejen så länge Timrå spelar, spelar dom inte så är det inte så kul med sport...haha. =)

Näää, nu ska jag lägga mej och bara kurera mej. Men ha en toppen dag och ta det lugnt med alkoholen!!

Kram å Pöss!!



Kommentarer
Postat av: supermamma

Hoppas förkylningen försvunnit så du mår bättre nu :)

Kram

2008-10-21 @ 16:08:15
URL: http://supermamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0