DIF-TIMRÅ!!

Jaaaaa.....4-1 till DIF....Det är det jag hoppas på ikväll att få skrika. DIF-Timrå i hovet klockan 19. Förutom jag så är det min kära flickvän(TimråFan) och Andreas(lagerman från jobbet, DIFfan) en bra kille...=)




Senaste veckan har jag inte varit så mycket Sthlm, har varit och känt på min nya hemstad Örebro, jag jobbade 2 dagar förra veckan och  ack så skönt det var. Vakna upp med personen man älskar, finns inget bättre. Vi har haft en toppen vecka i Örebro med mycket god mat(grym gratäng älskling), mys och även en liten utgång. Har även skrivit på kontrakt på lägenheten så den står snart redo för Madelene och Kierans bravader ;)
Kass på att blogga, vet det men gör det när jag kan och känner för det. Nu snart går bussen mot jobbet så måste kila iväg....men ha en bra dag...

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: supermamma

Va? tippade du 4-1? Grymt jobbat!!!! Fast onekligen inget drömresultat för din käresta och mig :(

2009-02-18 @ 19:45:13
URL: http://supermamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0