Familjen Danaghers år!!

Ja, vad är det som händer egentligen? Syrran ska bli sambo i Austalien i början av februari, känns såååå kul att du träffat någon sis, du förtjänar verkligen en kille och Wayne verkar göra dej lycklig. Efter alla dessa år med lite hångel här och där så hittar du verkligen en man, för det kan man väl ändå kalla Wayne för då han är lite äldre än dej*blink*. Jag tror på er och hoppas verkligen att det håller.  Vill att du ska vara lycklig och må bra, du förtjänar verkligen det. Men att det skulle bli en kille på andra sidan jorden trodde jag väl inte egentligen men finns det kärlek så löser man det på bästa sätt.  Du ska veta att jag ser upp till dej som bara den, önskar att jag var lite som dej då du är världens tuffaste tjej. Tjata på mamma som 14 åring på att du skulle åka till Australien och plugga, tycker det är hur ballt och modigt som helst, inte många som gör en sådan grej och att mamma ens släppte iväg dej är ju en annan gåta. Hon kan inte haft alla hästar hemma då...haha =)  Men hade du inte åkt iväg hade du kanske inte varit den du är idag ..Du ska veta att du betyder så mycket för mej och jag har världens bästa syster....

Även mamma har träffat en man som heter Bosse Engström, det där efternamnet Engström är något vi tycker om i denna familj =)
Men är hur glad som helst för din skull, du har varit ensam snart i 19 år och förtjänar verkligen någon i ditt liv som du kan dela allt som du har gått miste om dessa år. Visst att det funnits män som varit intresserade av dej men det verkar som du träffat en "gubbe" nu som du verkligen trivs med och som du har roligt med, det är det viktigaste.  Skulle vara kul att få träffa han snart så man få bekanta sej med honom oxå. Men den tiden kommer hoppas jag. Madde och jag skulle gärna gå ut och käka med er någon kväll om ni är inresserade?? Men som sagt, jättekul att du träffat någon och hoppas att det håller och att du blir lycklig, lika lycklig som jag är =)

Jag då?? Jodå, jag ska oxå bli sambo. Ska flytta till Örebro då jag bara måste ha ett jobb, kanske har ett på g men får se vad som händer och sker. Men vi kanske har hittat en lägenhet i Örebro, en 2.a på 63 kvm som ligger centralt. Får vi den så är den våran från  1 april. Det känns så sjukt bra att bli sambo och verkligen ha ett stabilt och underbart förhållande. Jag har verkligen träffat rätt tjej, allt känns så lätt och man kan verkligen vara sej själv med dej. 
Jag har oxå skrivit på för en div. 5 klubb i Örebro så jag ska börja spela fotboll igen efter ett avbrott från fotbollen på ca 2 år. Ska bli så kul och jag kände mej så grymt välkommen efter första träningen.  Jaa, jag är lätt den lyckligaste kille på denna jord med en underbar tjej, hon har en underbar familj och så har jag ju oxå min lilla underbara familj. Känns verkligen som mitt liv blir bättre och bättre för varje år som går =)

Jaa, det var lite om vad som komma skall. Nu ska jag bara slappa och snart lägga mej då jag börjar 8 imorgon, inventering väntar...SKITKUL.....NOT.....


 

Kommentarer
Postat av: lil-sis

Vad fint:-) Saknar dig och tanker pa dig alltid! Onskar dig a madde all lycka i varlden!

Hoppas pa a komma a halsa pa er i orebro snart, men vi far val se vem som hinner forst, ni hit eller vi dit;-)

Lycka till med jobbsok och allt sant..

Kramar fran lil-sis och wayne

2009-01-22 @ 22:45:18
Postat av: supermamma

Oj vad mycket som händer dig nu! Härligt att al tverkar bli så bra med hela din familj och min familj ligger ju inte så långt efter med barnafödande och allt! Sök noga när ni letar lägenhet! Ingen brådska ,det finns ju redan en fin lägenhet om än lite liten;) Bättre ni får en ni trivs riktigt bra med :) Kram och ha en bra dag!

Eva

2009-01-26 @ 08:46:32
URL: http://supermamma.blogg.se/
Postat av: Madde Padde

älskar dig min propp :)

2009-01-26 @ 20:58:41
URL: http://maddeengstrom.blogg.se/
Postat av: Madde Padde

Dålig uppdatering nu älskling! ;) Puss på alla hjärtans dag!

2009-02-14 @ 16:08:24
URL: http://maddeengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0