8-20.15!!

Just det, vad står 8-20.15 för då?? Det står för arbetstiden jag hade idag den 24/3 mars. 12 timmars pass, gjort det förr men hoppas på att det här va det sista jag gjorde. Så fruktansvärt trött nu, skulle kunna sova i flera dygn känns det som. Arbetar imorgon och sedan är jag ledig torsdag-fredag och då kommer jag befinna mig i Örebro med min älskling. Ska bara ta det lugnt med lite bio och mys. troligtvis så ska vi kolla på Män som hatar kvinnor, hört att den ska vara bra. Fredag åker vi till Sthlm igen, jag arbetar helgen men det finns mer tid över på helgerna då jag inte har så långa dagar. Har hört på ryktes vägar att vi ska på dubbeldejt med Maddes syster Kim och hennes kille. Blir att käka ute någonstans och sedan bowling eller nått sådant......Måste förövrigt hålla i cashen då det väntar en resa till London om ca en månad.

Fick idag höra att Maddes bil håller på att lägga av att vilja leva mer =( Detta kommer inte lägligt alls då jag skulle behöva bil i Örebro då jag ska jobba ute i Mariebergs köpcentrum. Vi får hoppas på att den kanske går och laga men det är växellådan som håller på att strula så då är det väl några tusenlappar som kommer gå åt om man ska laga den, tror dock inte vi kommer laga den utan vi får köpa en billig varijant så länge. Behöver bara en bil som tar mig från a till b.

Aja, allt löser sig, det har det gjort hittills och det kommer det fortsätta göra. Nu ska jag chilla lie och sedan sova snart...

Guten nacht!! kram kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0