Åre, en massa som hänt och massor att se fram emot!!

Yes, i´m back!

Senast jag skrev så skrev jag att DIF skulle slå Timrå med 4-1 och det gjorde dom ju lätt =) Men sen vet vi ju hur det gick resten av säsongen...blääää

Jaa, varför har jag inte skrivit på så länge? Jag vet faktiskt inte, inte haft tid?? eller kanske inte tänkt på att jag haft en blogg, jag har faktiskt inte en aning.

Men nu är jag här igen och nu ska jag berätta för er "alla" som läser denna ganska döda blogg om vad som hänt den senaste tiden.

Jag har hunnit med att få jobb i Örebro, jag fortsätter jobba på Onoff där och jag får se hur länge jag stannar kvar då jag bara har fått 75% tjänst och jag kommer gå ner en hel del i lön =( Men det känns bra att jag har ett jobb och att jag äntligen efter snart 29 år får bli sambo och det med en toppen tjej som får mig att leva för nånting. Har väl aldrig trott att jag skulle hitta den där speciella personen som jag skulle älska och hon älska mig tillbaka men nu har jag gjort det och då kan det ju bara sluta på ett sätt, barn, villa, volvo och hund =) Barn är inte på g än men om några år, hus får vänta, volvo kanske kommer till nästa år och även hund. Vi får bo i våran nybyggda lägenhet i några år nu som jag verkligen tror att vi kommer stortrivas i. Längtar verkligen att bara få komma igång med att fixa allt, det kommer bli fina prima lägenheten kan jag lova....
Vi har även hunnit med att köpa nya möbler, bland annat en super skön och fin soffa, soffbord, pall, matta och en klockren taklampa. Sista flyttlasset går den 26 april och sen den 27 april är man gnälligare än någonsin...hehe!

Jag har ju varit en hel del i Örebro såklart och vi har hiúnnit med att besöka gustavsviks badet. Vi som besökte det var Svärmor, Maddes lillebror Stefan och även Madde såklart. Vi åkte rutschkana och andra saker. Det var kul men man önska ju att det var lite större, man tröttna ganska snabbt på just att åka samma kana hela tiden hehe. Men hade en toppen dag med trevligt sällskap.
Har även käkat svärmors hemma gjorda pizza, tokgod är den så hoppas på att få smaka på den flera gånger  =) Vi har även ätit massor andra goda måltider såklart. Vi hann även med en bowling runda och det gick ju som det gick, åt skogen!!

Jag har även hunnit med att vara i Motala ett par timmar då jag spela match med Kils SK. Vi spela ju mot IFK Motala mitt gamla lag där jag spelat sen 89 och slutade där 2006. Kändes ganska konstigt att inte dra på sig den blåa tröjan då man är van att bära den. Vi torska med 3-0 men dom ska vara bättre än oss då vi spelar i div 5 och dom i div 4. Jag har ju bara spelat en träningsmatch på ca 1 år och gjort fyra träningar varav en träning i år så jag fick bara spela 30 minuter ungefär men det gick helt ok och jag har nog bättre kondis än vad jag tror. Jag får dock inte ta för mycket vatten över huvudet nu utan måste börja träna ordentligt så jag orkar med en hel match till serien drar igång. Men det va kul att se hur motala ser ut nu med alla nya affärer etc.

Den 12-15 mars åkte jag till åre med Onoff, det var storsäljarresa. dem 60-70 bästa säljarna i hela landet fick åka dit på utbildning och partaj. Grymt trevligt var det, åkte lite bräda, käka gott(även fast 8 stycken blev matförgiftade) m.m. Vi var ute på stället Bygget i Lördags(14 mars) och där bjöd leverantörerna på en massa godbitar. Visst att gratis är gott men man kan ju faktsikt säga nej till gratis, men dum som man är så kör man på för att det just är gratis. Jag och en kille till missa självklart bussen som gick från Bygget till hotellet vid två så det var bara att knalla på i kylan, Vi såg Totthotell långt bort men vi bet ihop och gick i uppförsbacke i stort sett hela vägen. Typiskt mig att missa bussen, inte första gången jag missar en buss och sedan får gå....skärpning Kieran!!

Nu sitter man här i sängen och bara njuter av att man mår så bra och att allt i livet just nu känns helt perfekt. Bli sambo i en helt ny lägenhet, ny butik och nya arbetskamrater, börja lira boll ordentligt igen, träffa nya vänner och till sist självklart Madelene. Nu älskling så ska vi starta vårat liv tillsammans. Jag vet att vi kommer ha ett långt och lyckligt liv med varandra med många barn*blink* =) fint hus och stuga och en massa kärlek. Älskar dig gumman..puss!!!

Nu skaj ag sova...ha det gott nu så ses vi och hörs vi snart igen alla snälla Kieran blogg läsare...Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0