Vi pratade, vi sågs, vi blev förälskade!!

Du kom in i mitt liv bara sådär, vi pratade i några veckor innan vi träffades. När vi väl träffades så sa det bara klick direkt, du var helt underbar från början, hemlighetsfull och mycket spännande. Visst att du ville spela lite "hard to get" från början =) men jag som är så envis visste jag ville ha. Jag är ju lejon och lejon är envisa så jag visste bara att denna lejonhona skulle jag bara ha...=-)
Jag är så lycklig, jag ska bli sambo med en underbar tjej, vi ska flytta in i en helt ny lägenhet där ingen varit nödig och använt toan om nu inte arbetarna gjort det. Jag ska starta det liv jag alltid velat starta. Så om ca en månad startar mitt nya liv och jag vet att vi kommer ha en lång och härlig framtid tillsammans.
 




Dessa två turtur duvor ska bli ett
förhoppningsvis så blir det lätt
Jag tvekar inte ett dugg på oss
även fast jag inte tar ett bloss
du är det bästa som hänt mig
vill verkligen inte ha en annan tjej
vet att vi kommer ha ett bra liv som få
tror nog vårat förhållande är svårt att slå
puss puss puss!!

Love you Madelene Engström!!

Kommentarer
Postat av: Madde Padde

Vilken underbar pojkvän jag har!! Är så otroligt glad att jag hittat dig ;) Min blivande sambo! Puss på skinkan

2009-03-25 @ 23:39:31
URL: http://maddeengstrom.blogg.se/
Postat av: supermamma

Vad fint du skriver till min kära lilla tös! Ni kommer att bli ett toppen par i en toppenlägenhet i en toppenstad:)

2009-03-28 @ 16:10:42
URL: http://supermamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0